loading...
آنلاین خلیل
Khalil بازدید : 141 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

در جامعه امروزی همه به دنبال آرامش هستند تا بتونند از خستگی های روز مره خارج شوند با آموزه های که از بزرگانمان داشیم و خصوصا دستور دینمان نیز است مسئله ای به جز نماز نمی تواند این امر را محقق سازد ولی این را شنفته اید یا نه اگر کاری بخواهد درست ثمره بده باید به نحو احسن صورت بگیرد نماز هم یکی از آن موارده که اگر به دنبال آرامش درنمازهستید باید حضور قلب باشه لذا با هم نگاهی به کلام گهربار آیت الله بهجت (رحمت الله) کنیم : 

از محضر آيت الله بهجت سوال شد ، حاج آقا، عمرمان گذشت و دارد مي گذرد، هنوز لذتي از عبادت و بخصوص نمازمان احساس نكرديم، چه بايد بكنيم كه ما نيز اقلاً از آنچه را كه ائمه و پيشوايان معصوم (عليهم السلام) فرموده اند، بچشيم؟ چه كنيم در نماز حضور قلب داشته باشيم؟ آيت الله بهجت در حاليكه سرش را تكان مي داد فرمود: آقا، عامّ البلوي است، اخوُك، مِثْلُك اين دردي است كه همه گرفتاريم. عرض شده: آقا به هر  حال مراتبي دارد، و مسأله نسبي است بعضي همچون شما مراتب عالي داريد و ماها هيچي؟ ماها چه بايد بكنيم؟ باز فرمود: شايد من مرتبه شما را تمنّا كنم. بعد از اصرار ما فرمودند: اين احساس لذّت يك سري مقدمات خارج از نماز است. يكسري مقدمات در خود نماز و اينست كه:انسان گناه نكند، قلب را سياه و دل را تيره نكند، معصيّت روح را مكدّر و نورانيت دل را مي برد. بايد روغن چراغ را زياد كنيم (معرفت پيدا كنيم) ايمان قلبي و باطني را تقويت كنيم. وقتي وارد نماز مي شويد هنگام خواندن حمد و سوره به معناي آن توجه كنيم تا ارتباط حفظ شود بايد در طول 24 ساعت حواس خود را كنترل كنيم در طول روز گوش، چشم و ... را كنترل كنيم. از اوّل نماز، توسل حقيقي به امام زمان (عج) پيدا كني

ماخذ: برگي از دفتر آفتاب 

 

 

Khalil بازدید : 166 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

سالروز رحلت عالم بزرگ جهان تشیع حضرت آیت الله کشمیری رحمت الله علیه را خدمت تمامی محبین اهل بیت علیهم السلام تسلیت عرض میکنم امیدوارم همچنانکه در حیات این بزرگان از مقام شامخشان استفاده میکردیم در بعد از حیاتشان نیز این سیره ادامه داشته باشد لذا در سالروز رحلت این عالم فرزانه نگاهی به توصیه های این عالم فرزانه نمائیم : 

 

رزق فراوان

[اگر سوره والعادیات] روزی 110 مرتبه خوانده شود، روزی حلال فراوان خواهد آمد .

(خواندن 110 مرتبه سوره والعادیات تقریبا 35 دقیقه طول می کشد . و لازم نیست یک مرتبه و پشت سر هم خوانده شود . می توان در طول روز و در ساعات فراغت به تدریج 110 مرتبه خواند)

عظمت سوره های مسبحات

مرحوم سید علی آقا قاضی، شب ها قبل از خواب [مسبحات ششگانه، یعنی سوره های حدید، حشر، صف، جمعه، تغابن و اعلی را] می خواند; چه آن که روایت دارد پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) هم قبل از خواب می خواندند و می فرمودند: در این سوره ها آیه ای است که بهتر از هزار آیه است;  و امام باقر (علیه السلام) فرمود: کسی که قبل از خواب مستحبات را بخواند، نمی میرد تا آن که حضرت قائم (علیه السلام) را درک کند و اگر بمیرد، در جوار پیامبر خواهد بود   .

ذکر یونسیه

در ایام فراغت، مانند راه رفتن و نشستن، برای نورانیت قلب و رفع حجاب ها، ذکر یونسیه [لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین  ] مناسب است.

ذکر (( ناد علی ))

از اذکار اهل ولایت، ذکر «ناد علی » است که در کتاب ها به صورت های مختلف نقل شده است . استاد این ذکر «نادعلی » را چنین می خواند:

ناد علیا مظهر العجائب، تجده عونا لک فی النوائب، کل هم و غم سینجلی، بولایتک یا علی یا علی یا علی، یا ابا الغوث اغثنی، یا ولی الله ادرکنی، بلطفک الخفی، لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین .

آن بزرگوار می فرمود: «اگر یا علی در این ذکر 100 بار گفته شود، خوب است . من از ناد علی خیر زیادی دیدم . هر مشکلی در نجف برایم پیش می آمد، می رفتم صحن حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) و چند بار آن را می خواندم مشکلم حل می شد .

توسل به حضرت جوادالائمه (علیه السلام)

بسیار دیده و شنیده شد که افراد برای امور مادی، مانند خرید خانه و ماشین و رزق و ازدواج، از وی راهنمایی می خواستند . آن بزرگوار می فرمود: «سوره یس بخوانید و ثواب آن را به امام جواد (علیه السلام) تقدیم کنید، حاجت شما را خواهند داد .گاه امر می کرد صلوات برای حضرتش هدیه کنند و آن را در توسل به این امام کریم مجرب می دانست.

سجده شکر

در طریق استاد، سجده یکی از ارکان بندگی و توحید است .

سیره استاد بعد از نمازها این بود: ابتدا پیشانی بر مهر می گذاشت و سه مرتبه می گفت: الحمدلله; بعد گونه راست را بر مهر می گذاشت و سه بار می گفت: شکرا لله; و سپس گونه چپ را بر مهر نهاد و سه مرتبه می گفت: استغفر الله .

از وی سؤال شد این چه سجده ای است؟ فرمود: «حضرت ابراهیم (ع) به [یاری] این سجده خلیل و دوست خدا شد

عشق به نجف

حضرت استاد همیشه در فکر حرم امیرالمؤمنین ونجف اشرف و وادی السلام بودند، وقتی سخن از دیار عاشقان می شد با شور و میل و با احساسی خاص از آن یاد می کردند . این هجران سبب شد که در روح و جسم ایشان اثر بگذارد، و در خلوت خانه سکوت بنشینند، و می فرمودند: من اگر نجف بروم حالم خوب می شود .

می فرمودند: نجف چیز دیگری است، حتی مساجد کوچک آن جا دارای یک معنویتی است که مساجد بزرگ ایران مثل مسجد گوهر شاد خراسان آن معنویت را ندارد . در نجف 360 پیامبر دفن هستند و در کربلا 260 پیامبر . قبر حضرت آدم و نوح (ع) در کنار قبر امیرالمؤمنین (علیه السلام) می باشد .

آنقدر نجف مهم است که مانند مرحوم شیخ زین العابدین مرندی که مجتهدی مسلم و با تقوا بود، گاهی می آمد جلو درب صحن امیرالمؤمنین (علیه السلام)، آنجا که گداها می نشستند، می نشست، می گفتند: آقا اینجا خوب نیست؟ ! می فرمود: اینجا جایی است که امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) و حضرت خضر به طرف حرم می روند، من هم نشسته ام تا شاید توجهی به من کنند .

توسل به امیرالمؤمنین (علیه السلام)

درباره توسل به امیرالمؤمنین (علیه السلام) فرمودند: هر مشکل که برایم در نجف پیش می آمد، می رفتم صحن امیرالمؤمنین (علیه السلام) و فت بار «نادعلی » می خواندم و مشکلم حل می شد . می فرمود: آنقدر نجف هیبت از صاحب هیبت امیرالمؤمنین (علیه السلام) دارد که اگر اعلم علما به آن جا بیایند همانند یک طلبه می ماند .

 

 

Khalil بازدید : 129 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

بله چنین روزی از سال هزار سیصد و شصد وسه هجری شمسی بود که  عمليات‌ كربلای هشت با رمز مبارک «يا صاحب‌ الزمان (عجل‌ الله‌ تعالی‌ فرجه‌ الشريف)» آغاز شد و مدت‌ پنج روز ادامه‌ پيدا كرد.

در اين‌ عمليات ، ‌60 دستگاه‌ تانك‌ و نفربر و ده‌ها دستگاه‌ خودرو منهدم‌ گرديد و تعداد 5200 تن‌ از افراد دشمن‌ كشته‌ و زخمی‌ و اسير شدند

علي‌رغم‌ عمليات‌ كربلاي ‌4 كه‌ به‌ شكست‌ انجاميد ، كربلاي ‌5 توانست‌ تا حدودي‌ خواسته‏ي‌ فرماندهان‌ جنگ‌ را تأمين‌ كند. شايد مهم‏ترين‌ دستاورد عمليات‌ بزرگ‌ كربلاي 5 انهدام‌ بخش‌ عظيمي‌ از ماشين‌ جنگي‌ عراق‌ بود. به‏همين‌ دليل‌ انجام‌ عمليات‌ در شرق‌ بصره‌ بار ديگر در دستور كار قرار گرفت. عمليات‌ «كربلاي ‌8» در دو محور با حضور نيروهاي‌ سپاه‌ در همين‌ راستا طراحي‌ شد تا توسط‌ دو قرارگاه‌ اجرا گردد.

محور اول: آب‏گرفتگي‌ شمال‌ بوبيان، با فرماندهي‌ و هدايت‌ قرارگاه‌ قدس؛ و محور دوم: حد فاصل‌ كانال‌ ماهي‌ تا جاده‏ي‌ شلمچه، با فرماندهي‌ و هدايت‌ قرارگاه‌ كربلا.

از آنجا كه‌ موقعيت‌ زمين‌ در محور آب‏گرفتگي‌ «بوبيان» با منطقه‏ي عملياتي‌ قرارگاه‌ كربلا در غرب‌ «كانال‌ ماهي» تفاوت‌ داشت‌ و ميزان‌ فاصله‌ با دشمن‌ نيز متغير بود، براي‌ تعيين‌ زمان‌ آغاز عمليات‌ و محاسبه‏ي‌ مقدار زمان‌ لازم‌ براي‌ رسيدن‌ نيروها به‌ نقطه‏ي‌ درگيري‌ با دشمن، مشكلاتي‌ وجود داشت‌ كه‌ نهايتاً ساعت ‌2 و 15 دقيقه‏ي‌ بامداد روز 18 فروردين ‌1366 به‏عنوان‌ زمان‌ مشترك‌ حمله‌ در هر دو محور انتخاب‌ شد.

 

اين‌ عمليات‌ كه‌ با هدف‌ تأمين‌ «كانال‌ زوجي» در جنوب‌ شلمچه‌ و توسعه‏ي‌ منطقه‏ي‌ تصرف‌ و در غرب‌ كانال «پرورش‌ ماهي» انجام‌ شد، نيروي‌ زميني‌ سپاه‌ پاسداران‌ انقلاب‌ اسلامي‌ را به‌ كسب‌ تجربيات‌ تازه‌اي‌ نائل‌ ساخت. همچنين در اين‌ عمليات؛‌ محمدحسن‌ قاسمي‌ طوسي‌ مسئول‌ اطلاعات‌ و عمليات‌ لشكر 25 كربلا و حبيب‌الله‌ كريمي‌ فرمانده‏ي‌ توپخانه‏ي ‌63 خاتم‌الانبيا (ص) به‌ شهادت‌ رسيدند.

Khalil بازدید : 370 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

روز جهانی بهداشت را خدمت تمامی افرادی به این امر مهم مقید هستند را تبیریک عرض میکنم لذا به میمنت این روز نگاهی به زیبایی و پاکیزگی در اسلام خواهیم کرد

از امتیازات دین مبین اسلام توجه به زیبایی و آراستگی ظاهری و پاكیزگی در كنار سیرت پاك و آراستگی باطنی است. اسلام همچنان كه انسانها را به سوی پاكی و سلامت روح فرا می‌خواند ، همان طور به آنان دستور می‌دهد كه ظاهری جذاب، با سلیقه و زیبا داشته باشند.

قرآن كریم در این زمینه می‌فرماید: «إِنَّ اللَّهَ یحِبُّ التَّوَّ ابِینَ وَیحِبُّ الْمُتَطَهِّرِینَ «؛ (بقره/222) «خداوند متعال توبه كننده گان [و كسانی كه روح و روان خود را از آلودگیهای گناه شستشو می‌دهند] و پاكان [كه با طهارت و نظافت، جسم خود را از آلودگیها حفظ می‌كنند] را دوست دارد.»

علی علیه السلام نیز فرمود: «اَلطُّهْرُ نِصْفُ الْاِیمانِ؛ (دعائم الاسلام، نعمان مغربی، مصر، دار المعارف، 1385 ش، ج 1، ص 100) پاكیزگی نیمی از ایمان است.»

و در گفتار دیگری زیبایی در اسلام را در یك جمله خلاصه كرده و فرموده است: «اِنَّ اللَّهَ جَمِیلٌ یحِبُّ الْجَمالَ وَ یحِبُّ أَنْ یری اَثَرَ النِّعْمَةِ عَلی عَبْدِهِ؛ (الكافی، محمد بن یعقوب الكلینی، تهران، دار الكتب الاسلامیة، 1365 ش، ج 6، ص 438) خداوند زیباست و زیبایی را دوست دارد و دوست دارد كه اثر نعمت را بر [وجود] بنده‌اش ببیند.»

آن حضرت همچنین به فضل بن عباس فرمود: «فَاَلْبِسْ وَتَجَمَّلْ فَاِنَّ اللَّهَ جَمِیلٌ یحِبُّ الْجَمالَ وَلْیكُنْ مِنْ حَلالٍ؛ (همان) لباس [زیبا] بپوش و خود را بیارای؛ چرا كه خداوند زیباست و زیبایی را دوست دارد و البته به شرط اینكه از راه حلال باشد.»

رعایت نظافت و پاكیزگی ظاهر، ناخواسته در دیگران جاذبه ایجاد می‌كند و انسانها به سوی فردی كه ظاهری آراسته و زیبا داشته باشد، به طور ناخودآگاه كشیده می‌شوند. شایسته است كه یك انسان با ایمان با رسیدگی به وضع ظاهری خویش و مرتب كردن لباس و پوشش مناسب و تمیز، خود را در جامعه دوست داشتنی و محبوب قرار دهد. این عمل علاوه بر اینكه موجب عزت و آرامش است، جلوه‌ای از خصلتهای زیبای انسان نیز می‌باشد.

اساساً عشق به زیبایی و زیبادوستی از تمایلات فطری بشر است و تمام طبقات مردم، از اقوام و ملتهای پیشرفته تا عقب افتاده‌ترین افراد جامعه به این حقیقت اذعان دارند. در روایات اهل بیت علیهم السلام به پوشش ظاهری زیبا و تمیز و پاكیزه تأكید فراوان شده است.

امام مجتبی علیه السلام فرمود: «اِنَّ مِنْ اَخْلاقِ الْمُؤْمِنِینَ... تَجَمُّلاً فِی فاقَةٍ؛ (اعلام الدین، حسن دیلمی، قم، مؤسسة آل البیت علیه السلام، 1408 ق، ص 137) از ویژگیهای مؤمنین این است كه... در عین فقر و ناداری، ظاهری آراسته [و پاكیزه] دارند.»

آری، مؤمنین هر چقدر هم فقیر و بی چیز باشند، خود را در ظاهر مفلوك و درمانده و كثیف نشان نمی‌دهند. ظاهر فرد با ایمان، جلوه‌ای از ایمان باطنی اوست. امام مجتبی علیه السلام خود نیز چنین بود و جمال ظاهری را با جمال باطنی درهم آمیخته بود و صورت زیبا را با سیرت نیكو یكسان می‌نمود.

امام صادق علیه السلام در این زمینه فرموده است: «كانَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه وآله ینْفِقُ عَلَی الطِّیبِ اَكْثَرَ مِمَّا ینْفِقُ عَلَی الطَّعامِ؛ (مكارم الاخلاق، حسن طبرسی، قم، نشر شریف رضی، 1412 ق، ص 34) رسول خداصلی الله علیه وآله همواره برای عطر بیشتر از غذا پول می‌پرداخت.» و این اهمیت زیبایی ظاهری را در سیره آن حضرت می‌رساند. ناگفته نماند كه همیشه آراستگی ظاهری نشانه پاكیزگی و لطافت باطن نیست. به قول پروین اعتصامی:

نه هر پاكیزه رویی، پاكزاد است               كه نسل پاك ز اصل پاك‌زاد است

 

 

Khalil بازدید : 164 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (1)

یك نفر از اهالی اصفهان شراب خورده بود. او را در همان حال مستی، نزد مرحوم آیة اللَّه نجفی اصفهانی بردند. ایشان حكم كردند كه حدّش بزنند. ولی چون مست بود، امر كردند تا فردا صبح صبر كنند تا از حالت مستی خارج شود. بعد هم، شام خوبی به او دادند و فردا هم هشتاد ضربه شلاق خورد و مرخص شد.

دوباره فردا شب، آن شخص با پای خودش خدمت آقای نجفی آمد و عرض كرد: «آقا! امشب هم شرابم را خورده‌ام و آمده‌ام شامم را بخورم و بعد هم شلاق بزنید و بروم‌»

البته، شراب را به شوخی می‌گفت؛ ولی شامش را خورد و رفت و از همان شب نسیم توفیق بر او وزید و از مستی غفلت به هوش آمد و صدای گریه و مناجاتش هر شب بلند بود. (الكلام یجرّ الكلام، ج 1، ص 12)

به خلق و لطف توان كرد صید اهل نظر                       به بند و دام نگیرند مرغ دانا را

در آسمان نه عجب گر به گفته حافظ                         سرود زهره به رقص آورد مسیحا را

 

 

Khalil بازدید : 182 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (1)

منطقه خاورمیانه این روزها به کانون و محل پرورش تروریست‌هایی تبدیل شده که روز به روز بر دامنه فعالیت و اقدامات آنها افزوده می‌شود .

همچنان که اخبار آنها از گوشه وکنار به صدا در آمده است ، می شنویم که این تفکرات و این اعمال بی اساس نخواهد بود و حتما اهدافی را در پی خواهند داشت ، بنگرید وقتی که یک کار فرهنگی در حال انجام هست و خصوصا اگر موفق هم عمل کرده باشد 100در صد یک پشتوانه محکم مالی در عقبه آن نهاده است که اینچنین به سرعت فراگیر شده وخیلی ها را به خود مجذوب کرده است ، حال این در جنبه مثبت است واگر بخواهیم نیم نگاهی به جریانات تکفیری کنیم آنها چطور به این سرعت نشر پیدا و حتی در عرصه های موفق بوده اند آیا عربستان سعودی با این همه مال و اموال که در اختیار دارد چقدر کمک حال این فرقه ضاله و حتی گروهکهای مخرب بوده همچنانکه روز و یا هفته‌ای نیست که در کشوری از این منطقه نفت‌خیز جهان، حادثه‌ای تروریستی روی ندهد . کشورهای عراق ، سوریه ، لبنان، یمن، افغانستان و حتی در برخی موارد جمهوری اسلامی ایران از اهم کشورهایی هستند که در کانون حمله گروه‌های تروریستی قرار دارند .

این گروهها بدون شک باید توسط کشوری با توان مالی قوی پشتیبانی شوند . مهم‌تر از پشتیبانی مالی، پذیرش و تأثیرگذاری نگاه ایدئولوژیکی به اقدامات تروریستی آنهاست که تقریباً از یک منبع تغذیه می‌‌شوند و خصوصا از دید مردم غیور استان سیستان و بلوچستان مخفی نخواهد ماند که این تکفیری ها و گروهک های افراطی به اسم دین تیشه به ریشه اسلام میزنند .

مبارزه با کشورهای محور مقاومت ، مبارزه با مذهب تشیع ، تفرقه‌افکنی بین گروه‌های اصیل اسلامی و برخی هدف‌های خرد دیگر از جمله اهم اهداف تروریستها در منطقه محسوب می‌شوند که متأسفانه در مرزهای ایران اسلامی این امر رنگ و بوی بیشتری به خود گرفته ، البته بیداری علماء اهل سنت و تشییع در مواجه با این افکار موفق بوده و میتوان موفقتر نیز عمل کرد .

نگاهی به اهداف گروه‌های تروریستی و اقدامات آنها نشان می‌دهد که بدون شک عربستان سعودی مهم‌ترین حامی مالی، لجستیکی، ایدئولوژیکی و تبلیغاتی گروه‌های افراطی در منطقه است. این کشور بیش از هر کشور دیگری خود را بازنده تحولات منطقه می‌بیند . وهابیت حاکم بر عربستان در نقطه مقابل تشیع و حتی برخی فرق اهل سنت قرار دارد و به دنبال برخی از منافعش از طریق تفرقه‌افکنی بین مذاهب اسلامی است .

 

 

 

Khalil بازدید : 743 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

وبلاگ تسبیح صبح نوشت : حتما کنکوری ها می دانند که در روزهای ثبت نام کنکور سایت سنجش به دلیل استفاده تقریبا یک میلیون نفر بسیار سرعتش کم می شود و سازمان سنجش به ناچار تمدید می کند . در حال حاضر تعداد خانوارهای ایرانی ۲۰میلیون و ۷۰۳ هزار و ۹۵۳ است . پس با این تفاسیر برای هر یک میلیون نفر چند روز زمان میبرد . به نظر شما با این سرعت اینترنت ، این زمان کم ، و مهمتر از این ها این حجم زیاد خانوارها ( تعداد ۲۰میلیون و ۷۰۳ هزار و ۹۵۳)آیا ثبت نام در سایت رفاهی میتواند به طور کامل انجام بگیرد یا خیر ؟!

با توجه به رنک سایت در الکسا متوجه میشویم که واقعا بازدید بالایی در ایران دارد.

امیدواریم که تمام کسانی که به یارانه نیاز دارند بتوانند به موقع ثبت نام کنند.

و همچنین امیدوارم که دولت تدبیر و امید ، برای صف مردم در کافی نت ها تدبری بیندیشند که همچون صف سبد کالا نشود.


 

Khalil بازدید : 127 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

دیشب وقتی 20.30 برای اولین بار در سال 1393 روی آنتن آمد ، حدس زدم باید خبرهاش متفاوت نسبت به بقیه خبر گزاری ها باشه اتفاقا تحلیلش در مورد خریداری قطعات هواپیما ، از بیرون توسط ایران جالب بود ! چرا که اطلاع رسانی شده بود کلی قطعات قراره خریداری بشه اما نمیدونم !؟!

 چرا یه دفعه دیشب محدود شد اونهم فقط با محدودیت خرید و تعویض آنها آخه چرا اینطور باید باشه ؟!؟

فکر کردید با یک جلسه و چند جلسه غرب آماده است با شما همکاری !

منکه چشمم آب نمیخورد و با این اتفاق و اتفاقات اخیر منظور همون که توافقات و اعلامیه بر علیه ایران و چرا آزاد نبودن همجنسگرای در ایران و غیره که در آخر باعث شد که شکستن سکوت مراجع را با خودش داشت - دیگه اصلا آب نخواهد خورد حالا چِشای شما را نمی دونم راستی مواظب چشاتون باشید که آب ور نداره چرا که اگر بنزین گرون بشه شاید

دستمزد جناب دکتر محترم زیاد بشه بله فکر کنم دیگه کم کم مسولئین گرانقدر این میهن اسلامی با وقایع رخ داده وقتشه که برگردن به گذشته به کلام گهربار امام خامنه ای که فرمودند :

 اینها دست فولادی با پوشش مخملی دارنند

 

 

Khalil بازدید : 408 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

آغاز سال هزار سیصد نود و سه که با ایام فاطمیه و شهادت بی بی دو عالم مقارن شد ، از این رویداد به خوبی میتوان استفاده کرد و یک برنامه ماهانه و سالانه هم برای خود ، خانواده ، جامعه و حتی محل کار با محور حضرت زهرا سلام الله علیها گذاشت .

اما متأسفانه نه تنها بدان کم توجه نمودنند بلکه عده ای بدان اصلا توجه نکردن و حتی بی احترامی به ساحت مقدسه دخت نبی اکرم را هم شنیدیم من نمیدانم چرا در کشور اسلامی و شیعی که تمام بود و نبود خودشون را مدیون همسر مولی امیر المونین بوده اند و هستند ، خواهند بود

 چرا چرا چرا ؟ !‌ ؟‌ ؟ !

چرا باید اینطور باشد ؟‌ ! 

اما قضاوت با شما دوستان

1.     تصاوير پاره کردن پوسترهاي فاطمي در کرمانشاه! 

به گزارش شيعه آنلاين، اخبار رسيده از شهر کرمانشاه حاکي از آن است که دو روز پيش تعدادي از جوانان عاشق اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام هنگامي که شاهد کم کاري شهرداري اين شهر در فاطمي کردن حال و هواي شهر بودند، در اقدامي داوطلبانه چند هزار پوستر فاطمي را در  نقاط مختلف اين شهر نصب کردند

گفته مي شود اما تنها چند ساعت بعد از نصب اين پوسترها ، نيروهاي شهرداري کرمانشاه به صورت شبانه و به دلايل نامعلوم اقدام به پاره و محو کردن پوسترها کردند.

قابل ذکر است ، اين اقدام در حالي از سوي نيروهاي شهرداري کرمانشاه رخ داد که انتظار مي رفت اين ارگان در فاطمي کردن  حال و هواي شهر گام بر مي داشت.

شما بفرمائید این نمک خوردن و نمکدان شکستن نیست 

 

 

 

تصوير ذيل مربوط به قبل از پاره شدن پوسترها است

 

 

 

Khalil بازدید : 176 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

امسال که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گزاری شده چقدر خوبه که از این فرصت استفاده کرده و رویات اهل بیت علیهم السلام در زمینه های اقصاد ، فرهنگ ، مدیریت و جهادی رو بررسی کنیم .

بنگریم که پیشوایانمان در این موضوعات چه فرموده اند ، لذا ما تصمیم گرفتیم که در این زمینه مطالبی را در دید دوستان قرار دهیم .

امام سجّاد عَلَيْهِ السَّلَامُ به نقل از رسول خدا صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ وَ سَلَّمَ فرمود:

سه چيز نجات بخش و سه چيز هلاك كننده‏اند.

(اصحاب) گفتند: اى رسول خدا! نجات دهندگان كدامند؟

حضرت فرمود:

1) ترس از خداوند در پنهان و آشكار، مثل اين كه او را مى‏بينى، كه اگر تو او را

نمى‏بينى او تو را مى‏بيند.

2) اجراى عدالت در خشنودى و عصبانيّت.

3) اقتصاد و صرفه جويى در حالت بى نيازى و نيازمندى.

گفتند: اى رسول خدا! هلاك كنندگان كدامند؟

حضرت فرمود:

1) هواى نفسى كه پيروى شود.

2) بُخل و تنگ نظرى كه فرمانبرى گردد.

3) خودبينى و به خود باليدن.

بله اگر مسئولین کشور سعی دارنند که به شعار امسال جامعه عمل آنطور که امام خامنه ای خواسته اند بپوشانند ، باید به این حدیث گهربار توجه ویژه داشته باشند خصوصا بند سوم از قسم نخست که واقعا قابل توجه است .

به امید اینکه در انتهای سال دیگر مشکل اقتصاد و فرهنگ نداشته باشیم .

 

 

تعداد صفحات : 24

درباره ما
Profile Pic
a :: تلاش شایسته برای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی // b :: ارائه و ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی // c :: توسعه و تجلی مفاهیم، نمادها و شاخص‌های هویت اسلامی – ایرانی //
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از عملکرد ما راضی هستید ؟
    آیا ماهواره در زندگی انسانها تأثیر گذار است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 300
  • بازدید سال : 1,073
  • بازدید کلی : 111,639