loading...
آنلاین خلیل
Khalil بازدید : 121 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

«الکی مثلا» را این روزها در وایبر و پیامک ها و دیگر شبکه های اجتماعی دیده اید؟ موج تازه ای از اصطلاحات بانمک و فرم های زبانی بامزه که امسال حسابی و بارها در این شبکه ها راه افتادند و مرورشان خالی از لطف نیست.

الکی مثلا


محل تولد: وایبر، توییتر
سن کاربران: 20 تا 30 سال
کجا را می زنند: همه را می زنند و به احدالناسی رحم نمی کنند.
محبوبیت: فعلا در قله فعالیت های مجازی است.

از اوایل زمستان کم کم پا گرفت. این موج، برخلاف سایرین کمی طول کشید تا حالت ایده آل خودش را پیدا کند و تا همین چند وقت پیش بین #الکی و #مثلا پا در هوا بود که با میانداری بزرگان شبکه های اجتماعی به شکل فعلی اش درآمد. این روزها «الکی مثلا» در صدر جدول موج های دنیای مجازی آقایی می کند و بهانه ای می شود تا گزارش جمع و جوری در رابطه با کل موج های سال ترتیب بدهیم. مصرف کنندگان این موج فعالیت های صغیر و کبیر را مورد هجوم قرار می دهند و غالبا ضمن طنازانه بودن، نقد گزنده ای هم به سوژه هدفشان وارد می کنند.

- جو #الکی زمستون رو هم گرفته، داره با زبون بی زبونی می گه: الکی مثلا من تابستونم.

- اصلا فکر نمی کردم ستون های تخت جمشید اینجا باشن. الکی مثلا من پاریسم.

- قدیما زمستون این جوری نبود که... یه متر حداقل برف می اومد. الکی مثلا من بابام.

- بچه ها من چند روز نیستم. اومدم، پست می ذارم. الکی مثلا منم کار و زندگی دارم.

- این پاشنه در چرا کنده شده؟ الکی مثلا من خواستگار زیاد دارم.

- متاسفم! الکی مثلا من دکتر جراح اتاق عملم.

- وای چقد نازم من! الکی مثلا شما کورین.

 

 ....  ادامه دارد 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
a :: تلاش شایسته برای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی // b :: ارائه و ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی // c :: توسعه و تجلی مفاهیم، نمادها و شاخص‌های هویت اسلامی – ایرانی //
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از عملکرد ما راضی هستید ؟
    آیا ماهواره در زندگی انسانها تأثیر گذار است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 243
  • بازدید سال : 1,016
  • بازدید کلی : 111,582