loading...
آنلاین خلیل
Khalil بازدید : 99 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

در دوم آگوست سال ۲۰۱۲، شرکت بازی سازی فنلاندی به نام سوپرسل بازی استراتژیک برخورد قبیله ها  با نام (clash of clans) را برای سیستم عامل مخصوص محصولات شرکت اپل (ios) روانه فروشگاه این شرکت کرد. مدتی نگذشت که این بازی در رتبه های نخست فهرست نرم افزارها و بازی های اپل قرار گرفت و تا چند ماه در رتبه اول نرم افزارهای این شرکت باقی ماند. هم اکنون نیز این بازی در رتبه سوم بخش بیشترین خرید و دانلود در فروشگاه اپل قرار دارد. رایگان بودن این نرم افزار موجب شد این بازی در بیشتر نقاط جهان از جمله ایران طرفداران بسیاری پیدا کند. هم اکنون این بازی به زبان های انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، ترکی، هلندی، اسپانیایی، نروژی، ژاپنی، فرانسوی و پرتغالی ترجمه شده است. «برخورد قبیله ها» در روز سی ام سپتامبر ۲۰۱۳ با موفقیت برای سیستم عامل اندروید هم عرضه شد تا طرفداران و کاربران بیشتری را به خود جلب کند. این بازی  که به صورت آنلاین انجام می شود، کوشش برای کنترل یک دهکده و منابع است که مورد هجوم دیگران قرار می گیرد. این خلاصه ای بود از بازی آنلاینی که در تمام گوشی های دوستان آشنایان و حتی کودکان خودتان دیده میشه اما موضوع این بازی به کجا ختم میشه

این بازی که از صدای دالبی و گرافیک حرفه ای استفاده شده یکی از پر طرفدارترین بازیهای دنیا شده.

نقد اول

دوستان بازی پس از نصب یک خانم میاد توضیح میده و منطقه سبز شما شروع میشه این خانم کیه؟؟؟؟؟

 برای بازی و ساخت قلعه خودتون نیاز شما به جمع آوری طلا و اکسیر دو چندان میشه با حمله هایی که به قبیله های دیگر میکنید تا برای ساخت و ساز استفاده کنید خب اما چه پولی چه کشکی جوری با حرص حمله داری میکنی انگار واقعا پول رو به حسابت میریزند در واقعه طلای اصلی رو تو داری میدی بهترین لحظه های روز رو وقت این بازی قرار میدی طلای واقعی چیه وقت

مگه نمیگن وقت طلاست خب داری از دست میدی اما به یکباره همه اینها در شب با حمله یک قبیله عرب تمام میشه و طلاهای شما رو به غارت میبرند صبح از خواب بلند میشی میبینی قلعه ات نابود شده اتیش میگیری تصمیم بر انتقام از اعراب شروع میشه و پس از حمله اون جیگرت حال میاد اما میدونستی علم چی میگه

لذت بعد از تنش جنون میاره و تو روزانه این رو زیاد میکنی و تبدیل میشی به کسی که ذهنیتش با یک خطا درگیر و اعصبانی میشه

نقد دوم

این بازی واقعا نژاد پرستانه تشکیل شده طراح اون یک یهودی بوده و از شرکت سوپر سل پولی نخواسته فقط اعلام کرده گزینه ای به اسم جم رو در این بازی انحصاری به نام خودش کرد و واسه خرید اون پول به حساب این آقای یهودی واریز میشه واسه اینکه الان این آقا پنج بازی استراتژیکی دیگه تولید کرده یکم فکر کنید متوجه میشید این جم که خریداری میکنن در اصل به حساب کی و کجا میره تو هم لذت میبری از اینکه آخجون قلعه من مستحکم تر شد اونم تو یک فضای مجازی عزیزم الان دیگه این یک بازی نیست یک هدفه ماسونی هست برای توی ایرانی که ذهنت درگیر باشه وقتت رو هدر بدی افکارت شیطانی بشه.

نقد سوم

بازی در فضای Gmail شما ذخیره سازی میشه ایمیل نه هااااا جیمیل اونوقت چه اتفاقی میفته باید جیمیل بسازی و بر کاربران این نرم افزار اضافه کنی شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۰۹ اعلام میکنه بیشترین نرم افزار کاربرهای دنیای مجازی که استفاده میکنند جایزه نقدی ویژه ای پرداخت میشه خب باز هم جیب یهود رو داری با یک فرهنگ سازی کوچیک پر از پول میکنی و در آخر جز یک جنون برای شما چیزی باقی نمیزاره حتی نماد بز شیطان پرستی گوشه سمت راست بالا خوب دقت کنی میبینی میخواد بگه از اون گوشه که ورودی این بازی هست من دارم همه چیز رو میبینم.

نقد چهارم

بازی به گونه ای طراحی شده که کاربران در هر کشوری که باشند برای هر کدومشون یک نوع برنامه ای ریختن مثال ایرانی ها تو پیدا کردن قبیله ها برای حمله خود هیچ موقع با کشور اسراییل روبرو نمیشید و ۹۶% حمله های شما به کشورهای عربی است و یک درگیری عرب و اجم به راه انداختن جوری که حتی دیدم پس از نابودی قلعه دو تا فحشم میدن به اعراب ببین چطوری داره فرهنگ یک قوم رو زیر سوال میبره خب آماری که من چند روز پیش گرفتم از  بازی کلش آف کلن فهمیدم که  تنفر اعراب از ایرانی ها سه برابر شده  همین میشه دیگه دو کودک ایرانی رو چند روز پیش میگرن تو عربستان بهشون تجاوز میکنند خب ازت تنفر پیدا کرده از هر سه عرب تو عربستان یک نفر کلش آف کلن بازی میکنه خب این اخبار سریعا تو عربستان پخش میشه آخرشم میشه این که اخبار ایران اعلام میکنه دولت عربستان معذرت خواهی کرده امروز به کودک فردا هم به ناموس  خب چرا فضای مجازی این بازی رو به گند میکشن بعضی ها .

نقد آخر

برگردیم خیلی عقب خیلی خیلی عقب اون موقعه ای که خداوند زمین رو آماده کرد برای آفرینش انسان ما ها هر وقت میخوایم خدا رو اشاره کنیم سرمونا نا خداگاه میگیریم بالا و متعقد هستیم

خدا از بالا داره مارو نگاه میکنه خوب گوش کن کلش آف کلنز سرگذشت زمین از روز اول تا به الانه و آیندس که بازی تمومی نداره 

سرگذشتی که زمین در ابتدا هیچی نبوده با دو نفر آدم و حوا (دو کارگر) شروع به ساختن میکنند و هرچقد این دنیا رو میسازید سیاه تر و منفور تر از قبل میشه جوری که دیگر جز سیاهی چیزی نیس تو این دنیا به شما یاد میده واسه از بین بردن کشورهای دیگر باید از نیروی جادو و جادوگری استفاده کنید دنیای شما هر چقدر جلو میره با شخصیتهای جادویی بیشتری آشنا میشید حتی اژدهای پرنده دنیای شما واسه اینکه بتونید ساخته بشه میگه حمله کن غارت کن بجنگید دنیای شما هیچوقت صلح نخواهد داشت از روز اولش با جنگ بوده تا به الان و در اینده و در اصل قانون جنگل بخور تا خورده نشی دنیای شما از دو چیز ساخته میشه طلا و اکسیر (طلا=پول   اکسیر=نفت)

که برای بدست آوردنش هیچ راهی جز جنگیدن و کشتن نیست دنیای شما هرچقدر پیشرفته تر میشود پول بیشتری باید بپردازی و خب پول بیشتر یعنی جنگ بیشتر و متاسفم که این رو میگم اما  دنیای شما رو به پایان است

و این دنیا یعنی بازی که شما خلق کردید واز بالا نگاه میکنید و شما خدای این جهان هستید و این دنیا یعنی کلش آف کلنز 

دوستان بازیهای استراتژیکی که الان به شدت تبلیغ میشه در دنیای مجازی داره بهت میگه در واقع خدا خوده  تو هستی که داری دنیا رو میسازی میخواد بگه خدا بودن کاری نداره داره خدای تو رو زیر سوال میبره هرچند گفتن این حرفها واسه خیلی ها تاثیری نداره و بعد از خوندن همین مطلب میرن دوباره بازی میکنن و دوباره حمله میکنن.

 

 

Khalil بازدید : 73 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

برای دانلود فیلم دیدار مادر شهید غواص با فرزندش بعد از 29 سال به ادامه مطلب بروید

شهید سید جلیل میری ورکی فرزند سید قاسم یکی از خط‌شکنان عملیات کربلای 4 بود که در منطقه ام‌الرصاص به شهادت رسیده است. او متولد ششم فروردین ماه سال 1338 از شهرستان تنکابن در استان مازندران است. او اعزامی لشکر 25 کربلا بود که در جبهه به‌عنوان یک تک‌تیرانداز فعال بود و به‌عنوان خط‌شکن کربلای 4 در این عملیات به شهادت رسید. حالا بعد از گذشت 29 سال از شهادتش هویت پیکر مطهر او شناسایی شده است.

 

دانلود فیلم جدید قواص شهید با لینک مستقیم و حجم کم

لینک مستقیم

Khalil بازدید : 75 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

«زمین بازی ما»، داستان یک کودک فلسطینی را روایت می کند که بر اثر حمله ی رژیم صهیونیستی به زمین بازی آن ها، زخمی شده است و در خانه مشغول بازی رایانه ای است و در تخیلات خویش در بازی میان تیم منتخب دنیا که مربی آن به صورت نمادین علی دایی است، سعی می کند تیم مقابل که رژیم صهیونیستی است را شکست دهد.

در ادامه می توانید این فیلم کوتاه خلاقانه را مشاهده و دانلود نمایید: 

 

Khalil بازدید : 72 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

فلسطین هیچ راهی جز مقاومت ندارد؛ این را باید بگویند، باید بخواهند؛ دولتهای اسلامی هم باید همین را تکرار کنند. البته بسیاری از دولتهای عرب، در قضیه ی غزه و قبل از او در قضایای دیگر، امتحان بسیار بدی دادند؛ بسیار امتحان بدی دادند. هر وقت صحبت مسئله ی فلسطین شد، هی گفتند مسئله ی فلسطین مسئله ی عربی است! آن وقتی که وقت عمل آمد، مسئله ی فلسطین بکلی از همه ی معادلاتشان حذف شد و به جای اینکه به فلسطین کمک کنند، به فلسطینی کمک کنند، به برادر عرب خودشان کمک کنند - اگر به اسلام هم عقیده ندارند، اقلاً به عربیت خودشان پابند باشند - همه از میدان عقب کشیدند!

بسیار امتحان بدی دادند. اینها هم در تاریخ خواهد ماند.

رهبر انقلاب ۱۳۸۸/۱۲/۰۸

تاریخچه اشغال سرزمینهای فلسطین 

جنگ نابرابر فلسطین و اسرائیل

نقشه راه مسئله فلسطین از منظر رهبر معظم انقلاب

 


مهمترین مسئله جهان اسلام

 


دستاوردهای راهبردی مقاومت اسلامی در نبرد رمضان
Khalil بازدید : 82 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

 موشن گرافیک «کودک و خنجر» توسط خانه طراحان انقلاب اسلامی تهیه شده و به اوضاع و احوال کودکان فلسطینی می پردازد. در ابتدای این موشن گرافیک به چگونگی اشغال فلسطین و آوارگی مردم آن پرداخته می شود و سپس آمار و ارقامی از تعداد کودکانی که روزانه در فلسطین می میرند، تعداد کودکان زندانی در زندان های اسرائیل، میزان بیماری و مرگ کودکان به دلیل آثار سوء بمبهای اسرائیلی و ... ارائه می شود.

این موشن گرافیک را می توانید در زیر مشاهده و دانلود کنید:

Khalil بازدید : 67 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

فعالین فرهنگی مشهدی سنت خوبی را پایه گذاری کرده اند. آنها هر از چند گاهی دور هم جمع می شوند و درباره یک موضوع خاص ایده پردازی می کنند. دفتر راه مجری این کار است. در یکی از جلسات موضوع «مسجد و مساله فلسطین» مورد بحث قرار گرفته و ایده های مختلفی مطرح شده است که ماحصل آن خدمت شما تقدیم می شود:

الف) نکات کلی

1- آستانه حساسیت مردم کشورمان بر مساله فلسطین به دلایل متعدد پایین آمده است، از جمله پررنگ شدن مساله هسته ای و مذاکرات با 5+1 در حوزه سیاست خارجی که تقریبا تبدیل به مساله و اولویت اول جامعه در حوزه مسایل جهانی شده است. از سوی دیگر فعال شدن گروه های تکفیری و اختلافات سنی- شیعه، وجود اخباری مبنی بر حمایت حماس از برخی گروه های وهابی و... باعث شده که شبهات مربوط فلسطین در میان مذهبی ها تاثیرگذارتر باشد به گونه ای که حداقل، در شرایط عادی فعالیت های مربوط به حمایت از فلسطین در حاشیه قرار گرفته است.

2- موضوع فلسطین قابلیت این را دارد که زمین بازی سنی- شیعی که دشمن طراحی کرده را برهم بزند (نه فقط در سطح جهان اسلام که حتی در حوزه داخل کشور) و اذهان را از سمت داعش و وهابیت به سمت اولویت اصلی که مبارزه با اسرائیل است سوق دهد.

3- در مورد ترویج آرمان فلسطین و تبیین علل حمایت ما از مردم و گروه های فلسطینی باید رویکردی چند جانبه داشت و از منظرهای گوناگون به این مساله پرداخت و مخاطبان مختلف را درنظر گرفت. بر این اساس هر چند رویکرد ایدئولوژیک و اسلامی به مساله ی فلسطین باید مبنا و بستر اصلی کار باشد ولی می توان نشان داد که از حیث ملی نیز حمایت از فلسطین، در راستای حفظ منافع ملی کشورمان است. ایران دوستی هم ایجاب می کند که نسبت به موضوع فلسطین حساس باشیم. (آ ن چنان که رهبری هم در مساله انتخابات چنین موضعی داشتند و همگان را به ضرورت شرکت در انتخابات توجه دادند)

4- با توجه به حمایت ها و پشتیبانی های عینی ای که جمهوری اسلامی ایران از گروه های فلسطینی می کند، می توان از منظر تقویت هویت ملی و حس خودباوری داخلی نیز به موضوع نگریست. به عبارت دیگر عرصه ی منازعه فلسطین، یکی از عرصه هایی است که شعار «ما می توانیم» در آن محقق شده است. این که موشک ها و پهبادهای ایرانی است که اسراییل را به ستوه آورده، این که پشتوانه یک طرف دعوا قدرت های استکباری با تمام قوا ی شان هستند و سوی دیگر جنگ، جمع محدودی هستند که ادوات مبارزه شان (از نرم افزار گرفته تا سخت افزار) با پشتیبانی ایران است و درعین حال طی این سال ها توانسته اند مقاومت کنند، می تواند از یک سو قدرت جمهوری اسلامی را به رخ بکشد و احساس هویت و غرور ملی را در کشورمان تقویت کند و از سوی دیگر پهلوان پنبه بودن قدرت های جهانی و توخالی بودن هیمنه ی فناورانه شان را به رخ بکشد.

5- مساله وحدت بین شیعه و سنی، پیش نیاز و بستر اصلی طرح مساله فلسطین در مساجد است. اگر بحث وحدت جا بیفتد، ترویج مساله قدس و فلسطین زحمت چندانی ندارد.

6- یکی از کارهای ضروری، شبهه شناسی مساله قدس و فلسطین است. لازم است که بدانیم چه تفکرات و اطلاعات نادرست و یا شبهه ناکی نسبت به این موضوع در اذهان طیف های مختلف مردم(از مذهبی و حزب اللهی گرفته تا کسانی که چندان علقه ی دینی محکمی ندارند) شکل گرفته تا در برنامه ریزی ها برای مقابله با آن ها اقدام نماییم.

7- چون مساله فلسطین یک مساله فرسایشی و طولانی مدت است، تا حدودی برای مردم عادی شده است. برای این آسیب باید تدبیری اندیشید.

8- باید کارآمدی مجموع فعالیت هایی که در راستای حمایت از آرمان فلسطین و مردم آن شده است را برای عموم مخاطبین نشان دهیم. مستکبرین عالم با تمام قوای مادی، نظامی، رسانه ای و... اراده کردند که دیگر فلسطین و قدسی نباشد، اما به برکت مجموع  مجاهدت ها و تلاش های جبهه ی مستضعفین(از تلاش های بچه های استشهادی حماس و جهاداسلامی گرفته تا کاریکاتورهای شجاعی طباطبایی تا راه پیمایی ها، تا دعای مردم و....) امروز نه تنها فلسطین و غزه سرپاست بلکه اسرائیل ضعیف تر شده و..... . این تحلیل و واقعیت را باید به مخاطبان عمومی و مسجدی منتقل کرد. به عبارتی باید دستاوردهای مقاومت و مبارزه با اسرائیل را برجسته کرد.

9- فعالیت هایی که در مورد قدس و فلسطین انجام می شود نباید تنها در ایام نزدیک به روز قدس متمرکز شود، بلکه باید در ایستگاه های متعدد زمانی در طی سال توزیع شود.

 

Khalil بازدید : 78 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

این روایات رو می‌تونید به صورت رقعه (کاغذهای رنگی کوپکی که با نخ های چتایا بسته شده) یا به صورت کارت‌های کوچک (یا حتی برگه‌های سیاه و سفید معمولی) چاپ کنید و بین نمازگزاران توزیع کنید. این تفاوت روایات باعث می‌شه نمازگزار احساس کنه که این رزق خصوصی او بوده (که واقعا هم هست) و تاثیرگذاری بیشتری روی او خواهد داشت.


دریافت فایل پی دی اف (بخش اول)

حجم: 1.27 مگابایت

 

دریافت فایل پی دی اف (بخش دوم)

حجم: 1.24 مگابایت

 

دریافت فایل پی دی اف (بخش سوم)

حجم: 1.15 مگابایت

Khalil بازدید : 91 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

مجموعه پوستر‌های شهرخدا که توسط بچه‌های معبر فرهنگی طرح‌ریزان  در اندازه 40 در 25 سانتی متر طراحی شده است.

جهت دریافت هریک از پوستر‌ها با کیفیت بالا، روی تصویر مورد نظر تلیک کنید.

 

شهر‌خدا۱

شهر‌خدا۲

 
جهت دیدن الباقی تصاویر به ادامه مطلب مراجعه فرمائید 
Khalil بازدید : 77 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

بچه‌های صوت‌المستضعفین  برای بسته رسانه‌ای این هفته موضوع شناخت دشمن داخلی و خارجی را مورد توجه قرار داده اند، 

منتظر نظرات شما  راجع به این بسته‌ها و محتوای کلیپ‌ها هستیم.


ملت به شناخت دشمن احتیاج دارد / زمان: 04:18

بخشی از بیانات امام خامنه ای در دیدار با خانواده شهدای هفتم تیر

  

 

 


صداقت امریکایی-4 / زمان: 08:23

این اثر به بازرسی های خاص آژانس انرژی اتمی و جاسوسی هایی که به بهانه این بازرسی ها صورت می گیرد پرداخته است این گرافیک متحرک به تاریخچه این  شیوه خاص بازرسی اشاره می کند ونتیجه این بازرسی ها را در کشور عراق و بعد از حمله آمریکا مورد تحقیق قرار می دهد.

 

 

 


آنچه دادیم، آنچه گرفتیم/ زمان: 08:28

این موشن گرافیک مروری بر مفاد توافق ژنو و بیانیه لوزان است و اینکه طی این توافقات در چهار زمینه ی  «پایگاه های هسته ای»، «تحریم ها»، «نظارت ها» و «تحقیق و توسعه» چه چیزهایی دادیم و چه چیزهایی گرفتیم.

 

 

 


سامری امت پیامبر/ زمان: 04:18

سامری امت پیامبر کسی بود که امیرالمؤمنین(ع) صریحاً در قنوت نمازش او را لعن می‌کرد. با این کلیپ میشه سامری های زمان رو بیشتر شناخت.

 

 

 


بدون محاکمه / زمان: 08:46

شرحی از مثالهای حصر و مجازات بدون محاکمه در حکومت امیرالمومنین حضرت علی (ع)

 

 

 


خطر تحریف امام/ زمان: 09:24

بخشی از مفاهیم انقلاب اسلامی در کلام امام خمینی(ره) به روایت وحید جلیلی

 

تعداد صفحات : 24

درباره ما
Profile Pic
a :: تلاش شایسته برای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی // b :: ارائه و ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی // c :: توسعه و تجلی مفاهیم، نمادها و شاخص‌های هویت اسلامی – ایرانی //
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از عملکرد ما راضی هستید ؟
    آیا ماهواره در زندگی انسانها تأثیر گذار است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 217
  • بازدید سال : 705
  • بازدید کلی : 111,271